Pages

kisah saya dan cik kiah...(oleh Muzammil)




Semalam aku rasa boring so aku jln2 la kejap. Tgh aku jln2, tetiba aku terserempak dengan Cik Kiah...


Muzammil: Cik Kiah oiii!! nak ke mana tu ?
Cik Kiah: Tengah bakar rumah ko ni x nampak ker ?! ko kan tahu ini jalan ke pasar xkan la aku nak pergi kantin sekolah ko lak...
Muzammil: alaa cik kiah ni saya tanya je...

Pastu dye pun jln...jln...dan jln... org tua ni x reti nk stop ke? Pastu tetiba...

Cik Kiah:lalalalala...

BAAM!!!

Dia terjatuh disebabkan aku ni baik aku pergi la tolong dia....

Cik Kiah: Adoiii!!! Sakitnya...
Muzammil: Dah Cik Kiah jatuh, xkan la best kowt pernah ke Cik Kiah jatuh rasa icecream?
Cik Kiah: Ko ni x habis2 nak kacau aku, ko dah xde keje ke hah? Pergi balik baca buku ke buat kerje sekolah ke? Pergi balik!!! Dah gi masak!!! mksd aq balik!!!!!
Muzammil: Yer laa...yer laa...cakap baik2 bolehkan? Budi bahasa budaya kita tau... lagipun xkan la diorang nak buat gosip pasal saya dengan Cik Kiah kowt...
Cik Kiah: Kan aku dah suruh ko balik kenapa x balik lagi ni?
Muzammil: Sekarang pukul berapa?
Cik Kiah: Pukul 12 tengah hari kenapa?
Muzammil: Alamak saya dah lambat nak ke skola!!!
Cik Kiah: Padan muka ko...aku doakan ko kena denda...hahaha
Muzammil: Kecoh la Cik Kiah ni...org dah tolong tadi bukan nak ucap terima kasih pun…dah malas saya nak kacau...bye...nanti saya kacau lagi tau...
Cik Kiah: Kalo ko kacau aku lagi aku bakar rumah ko...jap...alamak!!! aku lupa pulak yg aku xtau alamat rumah dia!!!!
Muzammil: Bagi sesiapa yg suka mereka cerita macam gosip dengan lain2 tu stop la...xde guna korang buat camtu...dapat dosa adalah...
Cik Kiah: Xleh lambat lagi ker???
Muzammil: Ye..ye...tengah gerak la ni...

0 comments:

Post a Comment