Pages

Siapa Pak Munawer...?(oleh Muzammil)


Di pagi yg tengah nk cerah...pagi subuh la tu…


Pak Munawer: Assalamualaikum...Mux oii!!! oii Mux!!! aik dah mati ke org kat dalam rumah ni...? xper la biar aku gi tengok sendiri...
Muzammil: Yang pakcik terjerit2 ni naper?
Pak Munawer: Yer la…aku dah bagi salam tapi ko diam je aku nak tengok la kowt2 ko dah mati ker? Tapi tetiba ko muncul ni mesti kes takut rumah kena kritik ni….
Muzammil: Memandai je la pakcik ni…saya lambat sikit sebab saya pergi solat subuh. Pakcik tengok sekarang pukul berapa..?
Pak Munawer: Pukul 6.27 pagi…naper?
Muzammil: Pakcik ni dah solat ke belum…?
Pak Munawer: Belum…naper…?
Muzammil: Boleh lak pakcik tanya naper!!dah gi balik solat!!! dah mcm Cik Kiah lak...hehe
Pak Munawer: Yer la…nak gerak la ni
Muzammil: Bagus…dah insaf la tu
Pak Munawer: Jap aq dtg sini bersebab(dlm fikiran)
Muzammil: Yang pakcik berdiri kat situ buat aper?
Pak Munawer: Aku datang sini ada sebab larh…
Muzammil: Solat tu lagi penting...
Pak Munawer: Ko pikir aku sengaja datang sini ker? dah aku nak merajuk laa…
Muzammil: Alaa…xkan merajuk kowt…
Pak Munawer: Dah laa wat org merajuk…x pujuk lak tuh…
Muzammil: Alaa…xkan merajuk btol2 kowt…yer la yer la saya dengar la ni…
Pak Munawer: Kalo ko nak tau ank pak mat tu…mat rempit…
Muzammil: Betul ker?
Pak Munawer: Bedah tuh dulu sebenarnye lelaki…dia buat pembedahan tukar  jantina…sebab tu org panggil dia Bedah…
Muzammil: Patut la…suara dia kasar2 sikit…
Pak Munawer: Pastu Cik Kiah jatuh time nak gi pasar….kelakar kan…haha
Muzammil: Haha…kelakar btol…tp saya dah tau sebab saya pun ada time tuh…
Pak Munawer: Alaa yer ke..? buat kering tekak aku jer…xper yg ni lagi hebat ayam yg hilang kat kampung kita ni…mat rempit tu la yg wat….
Muzammil: Bukan ker ayam tu pakcik yg curik…
Pak Munawer: Hehe…aq dah kehabisan cerite saja jer wat cerite…
Muzammil: Tapi Cik Kiah tu kan isteri pakcik…x baik kutuk isteri sendiri tau…
Pak Munawer: Xper dia bukan tahu pun….
Muzammil: Tapi saya rasa adew aura yg membunuh la dekat sini…
Cik kiah: X tau yer bang??? Berani kutuk isteri sendiri…nak amek ni rasakan!!!
Pak munawer: Hadoi xyah la tarik telinga….
Cik kiah: Cepat balik rumah pergi solat…bole lak dia mengumpat kat sini...siap memfitnah lak tu…ingat memfitnah itu lagi berdosa dari membunuh…
Pak munawer: Yer la…xyah la tarik2…
Cik kiah: Ko ni Muzammil x kacau aq kau mengumpat kat sini Dah pergi balik!!!
Muzammil: Saya kan memang dekat rumah saya ni…
Cik Kiah: Owhh yer ke..??? Hehe…

0 comments:

Post a Comment