Pages

HacKing… (oleh Istighfar)

Istighfar: Dah lama x online…mesti ramai yang rindu ni…aik asal jadi camni? Tidak!!! Aku kena hack!!! Aku akan balas dendam kepada hacker2 semua…

Setelah kena hack istighfar ingin berlajar macam mana hendak hack orang…

Istighfar: Akhirnya dapat pun sijil programmer...so, tepat pukul 12 tengah malam ni aku nak hack seseorang.

(tepat pukul 12 tengah malam lagi 2 saat nak pukul 12.01)

Computer : Sistem sedang dimuat turun.
Istighfar:  Aik masa bila pula komputer aku boleh bercakap? Abaikan pasal tu...lepas aku hack orang ni aku nak raikannya. Yes…hahahaa(evil laugh)

(keesokan harinya)

Muzammil: Asal muka kau semacam je ni.
Istighfar: Semalam aku hack seseorang…pastu tiba2 orang tu hack aku balik
Muzammil : Aik…bukan ke kau dah dapat sijil…?xkan nak hack orang pun kau xdapat…umm..siapa yg kau hack…?
Istighfar: Guru hacker aku.
Muzammil: Memang larh!!!

(3 tahun kemudian…setelah pulang dari luar negara )

Istighfar: Aku harap hasil pembelajaran dekat luar negara dapat membantu aku hack orang lain. So, tepat pukul 12 tengah malam aku nak hack seseorang

(tepat pukul 3 pagi…terlelap sekejap  je =.= )

Computer :"downloading…please wait for 1min"
Istighfar: xlama je lagi data budak ni akan jadi milik aku

(1mint berlalu)

Computer : "download complete!" tahniah…anda telah berjaya meng-hacking data anda sendiri.
Istighfar: TIDAK!!!

0 comments:

Post a Comment